Serviciul de livrare este disponibil în toate localitățile din Moldova! Livrarea se efectueză prin intermediul unui serviciu de curierat specializat (până la ușa dmn.)

Costul livrării:

  • mun. Chișinău:
    • preț livrare 39 MDL
    • GRATUIT la comandă minimă de 500 lei!
  • toată Moldova:
    • preț livrare 49 MDL

Termenul livrării:

Dacă o comandă a fost plasată până la ora 12:00, livrarea se efectuează în ziua următoare. Dacă o comandă a fost plasată mai târziu de 12:00, livrarea se efectuează peste o zi. Zilele de sâmbătă și duminică nu se iau în calcul, deoarece serviciul de curierat nu activează în aceste zile. Serviciul de curierat precizează ora exactă de livrare apelând din timp destinatarul la numărul de telefon indicat de acesta în comandă.

Metode de plată:

  • 💳 online cu cardul VISA/Mastercard
  • 💵 în numerar la curier

Acceptarea Comenzii:

Odată ce ați făcut alegerea Dvs. și ați plasat comanda, veți primi un e-mail care să confirme detaliile comenzii. Acest e-mail NU este o acceptare a comenzii Dvs., doar o confirmare că am primit-o. La etapa de procesare a comenzii de către persoana responsabilă din cadrul Companiei, fiecare client este apelat pentru confirmarea datelor. În cazul în care produsul lipsește în stoc și nu poate fi suplinit în termeni rezonabili din cauza epuizării stocului distribuitorilor sau opririi producerii, veți fi anunțat prin apel telefonic sau notificat prin email, iar banii vă vor fi rambursați în termen de 7 zile.

Anularea comenzii:

Anularea comenzii se face de persoana responsabilă de procesare a comenzilor la etapa de verificare a comenzilor primite pe site. La etapa de procesare a comenzii, fiecare client este apelat pentru confirmarea datelor. La această etapă este posibilă anularea unei comenzi eronate, iar plata efectuată va fi returnată într-un termen rezonabil, stipulat pe acest site la compartimentul Termeni și Condiții.

Schimb și returnare:

În conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr.1465 din 08.12.2003, MO248-253/19.12.2003, art.1530, Anexa 2, p.4 (în redactia Hotărârii Guvernului nr. 1188 din 02.11.2007, MO175/09.11.2007), articolele de parfumerie și cosmetică nu pot fi schimbate sau returnate.

Puteți solicita schimbul sau returul produselor de alte categorii decât articole de parfumerie și cosmetică, achiziționate în termen de 14 zile din clipa în care ați recepționat produsul. Pentru a confirma data recepționării vă rugăm să păstrați documentul confirmativ de la serviciul de curierat. Returul produselor fără motiv întemeiat este posibil în decurs de 14 zile, doar dacă acesta nu a fost desigilat, deteriorat sau utilizat. Costul de livrare și costul returului fără motiv întemeiat este achitată de client. Returul produselor defecte se efectuează în termen de 14 zile din ziua recepționării, cu înlocuirea produsului și livrarea gratuită sau returul banilor prin metoda prin care a fost efectuată plata, în cazul în care nu există un alt produs. Produsele returnate, în cazul în care sunt desigilate, deteriorate, nu includ materialele de ambalare, sunt murdare sau prezintă semne de modificare sau utilizare, nu pot fi acceptate și vă vor fi returnate. Rambursarea banilor nu poate fi procesată până când produsele vor fi returnate și inspectate de către Companie.

Aceste prevederi pot suferi modificări/actualizări ocazionale. Vă recomandăm să verificați la fiecare utilizare a site-ului prezentele prevederi, pentru a fi tot timpul informați în legătura cu acestea.